czwartek, 19 czerwca 2014

Wrocław

Cześć :)
Dzisiejszym wpisem chcę Was zachęcić do wypadu do naszego pięknego, słonecznego i kolorowego Wrocławia.
Mój wyjazd miał miejsce rok temu. 
Wraz z przyjaciółmi zdecydowaliśmy się wyjechać na ostatni weekend wakacji.W czwartek zarezerwowaliśmy 4 miejsca w Polskim Busie, a w piątek byliśmy już w drodze. 
Koszt biletu z Warszawy to około 30zł za osobę (w jedną stronę).
Na pobyt wynajęliśmy 2-pokojowe mieszkanie położone przy Rynku,  a dokładnie przy ulicy Garbary. 
Na miejscu poruszaliśmy się komunikacją miejską, a za bilet dobowy płaciliśmy 5,50zł (ulgowy).




Pogoda dopisywały przez cały pobyt. Dzień pierwszy zaczęliśmy od spaceru po Rynku. Tak nam się spodobało, że zostaliśmy tam do wieczora :).



Kolorowe kamienice i do tego na każdym kroku restauracje i puby z ogródkami :)




coś dla prawdziwych czekoladoholików :)



We Wrocławiu osiedliły się krasnale.Dlaczego akurat tu? Kto zna odpowiedź? ;) Dzielcie się swoimi pomysłami w komentarzach :)





Drugiego dnia zwiedzaliśmy ZOO, które jest największe ze względu na liczbę żyjących tam zwierząt. Bilety dość drogie. Normalny - 30zł/os., ulgowy - 20zł/os., studencki - 25zł/os. 





Może i tuczące, ale chyba każdy je lubi :D

Dzień trzeci : Stare Miasto, a później ponownie Rynek.





Most Tumski, czyli "most zakochanych". Ktoś z Was powiesił kłódkę? :) Tyle ich jest, że ciężko znaleźć wolne miejsce :D.



Nie pamiętam nazwy restauracji, ale jedzenie smaczne. Dania ze zdjęć około 20zł.

Bąbelki na pożegnanie, pozdrawiam :).

26 komentarzy:

  1. jejku, kocham Wrocław, moglabym tam wracac i wracac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, słyszałam, że Wrocław to piękne miasto, ale nie sądziłam, że aż tak! Cudnie kolorowo tam! Bardzo chcę tam kiedyś pojechać, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji.
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam we Wrocławiu. Po tym wpisie chcę jechać nawet teraz! Rynek jest piękny!
    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam parę lat temu i bardzo mi się podobało. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław świetnie pokazany. A Twoje zdjęcia robią ogromne wrażenie.
    Jestem nimi zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tu mieszkam, więc mam go na co dzień. To miasto, które żyje dniem i nocą. A do Rynku mam 5 minut:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław jest piękny. Byłam w zeszłym roku ale tylko kilka godzin i nabrałam apetytu na więcej. A o krasnalach wiem tylko tyle, że tam są i kiedyś je wszystkie sfotografuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław to bardzo ładne miasto :)
    A Twoje zdjęcia są fantastyczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. /Kłódki na moście zostały już w dużej części usunięte . Fajnie wygląda z nimi ale jeżeli zagraża bezpieczeństwu przechodniów- cóż , siła wyższa:)
    Tak Wrocław jest piękny , piękne parki. Nie wiem czy byłaś w Ogrodzie Japońskim ( ceny biletów 4 zł, ulgowe 2 zł) i w okolicy Hali Stulecia, Pergoli....
    O krasnalach to można są różne legendy. A pierwsze krasnale miały wpływ na nazwy osiedli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie tam :)) Byłam parę lat temu, ale głównym celem wycieczki było zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko raz byłam we Wrocławiu i to dawno, dawno temu. Te kamieniczki kojarzą mi się trochę z Gdańskiem. Fajne zwierzaki w tym zoo, polecam zoo w Poznaniu. : )
    A wiesz, że w ramach Europejskiej Stolicy Kultury we Wrocławiu będzie noc literatury czy coś w tym rodzaju? : )
    Nie wiem, czemu tam są krasnale. Z takich ozdób to kojarzę tylko Bachusy z Zielonej Góry. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. tez chce do Wroclawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrocław jest piękny ! :)
    Również nigdy nie byłam, ale man nadzieję kiedyś się wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym roku jeszcze nie byłam we Wrocławiu, chętnie bym się znów wybrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrocław jest piękny, byłam tam parę razy i za każdym razem było równie świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. great photos! oh you make me miss traveling

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wrocław! Mam calkiem niedaleko,w cieply dzien najlepiej sie chodzi i zwiedza <3

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie odnośnie wynajętego mieszkania. Udało Wam się wynająć mieszkanie na kilka dni ? Gdzie szukałyście noclegu?
    Wrocław uwielbiam i chcę tam wrócić poszukać reszty krasnali, dlatego jestem zainteresowana tym mieszkaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wynajęliśmy na sam weekend :) Noclegu szukałam na stronie http://www.zasypiam.pl/noclegi-wroclaw . Ceny są różnej, ale jak się jedzie w kilka osób to warto. Tym bardziej, że jak jest wszędzie blisko to nie trzeba wydawać pieniędzy na bilety autobusowe czy też taksówki. Link do mieszkania w który byliśmy : http://www.zasypiam.pl/apartamenty-wroclaw/apartament-old-square-516

      pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Wspaniała przygoda!!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Odwiedziłam Wrocław w tym roku w kwietniu i od razu się w nim zakochałam. Co prawda nie przywitał nas wymarzoną pogodą, ale i tak zrobiłam mnóstwo zdjęć - no, może przez białe i zachmurzone niebo nie tak malowniczych, jak Twoje... :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. very very nice photos! looks like a very nice place to live :)

    let me know if maybe you want to follow each other :) follow me and i will follow u back immediately.. we can support each other :)
    http://glamiseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. great photos! those colourful buildings are beautiful

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wyprawy, super zdjęcia. Lubię Wrocław:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wrocław ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna wycieczka po Wrocławiu :) nigdy tam nie była, ale dzięki Twoim zdjęciom już wiem,że warto :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń